mFLOR stelt nieuwe merkuitstraling voor…
mFLOR introduceert in dit nieuwe jaar een volledig nieuwe look & feel voor zijn PVC-vloeren. De vernieuwde merkuitstraling diende naar eigen zeggen hoogwaardig te zijn, wat stellig tot uiting is gekomen in de nieuwe brochure, de displays, het aangepaste logo en de nieuwe website www.mflor.com.
In een begeleidend statement legt mFLOR uit dat zijn producten in velerlei opzichten staan voor kwaliteit. Bij iedere laag waaruit de designvloeren zijn opgebouwd, verklaart mFLOR bewuste keuzes te maken om zo een kwalitatief hoogwaardig product te kunnen aanbieden. “Ieder detail is weloverwogen en heeft invloed op de kwaliteit en uitstraling van de vloer,” zo benadrukt het bedrijf. “Bij mFLOR kiezen we bewust voor duurzame, betrouwbare en veilige designvloeren.”
De pay-off die mFLOR niet voor niets hanteert luidt ‘Sense of Living’, evenzo terugkomend in de belofte aan de koper dat deze met mFLOR een plek creëert die met alle zintuigen valt te beleven. Dit wil zeggen, in de opsomming van de leverancier: ‘zien’ (de niet van echt te onderscheiden dessins in hout en steen), ‘voelen’ (de natuurlijke structuren met mFLOR Natural Touch), ‘horen’ (de aangename akoestiek en het prettige loopgeluid), ‘ruiken’ (een fris binnenklimaat dankzij minimale emissies) en ‘proeven’ (de sfeer die men met een vloer kan scheppen). De brochure is overigens te bekijken op https://mflor.com/nl/collectie/brochure/.
Budel 6 januari 2020